Hj Zakaria Clan

Blog Rasmi Badan Kebajikan Keluarga Hj. Zakaria

  • Terima kasih kerana melawat blog rasmi Badan Kebajikan Keluarga Hj. Zakaria. Segala informasi dan maklumat2 semasa berkenaan Badan ini akan dimuatkan di dalam blog ini. Semoga dengan penghasilan blog ini akan sedikit sebanyak membantu dalam mengeratkan lagi ikatan kekeluargaan diantara ahli2.

Amatlah sesuai sbgai permulaan blog rasmi ini dengan menghebahkan berita yg amat mengembirakan. Kelahiran cahaya mata pertama abg long kita, zulhizman dan kak long, ruazniza..juga merangkap cucu pertama mak ngah dan pak ngah dan cicit ke-4 aki dan wan. Berikut merupakan kronologi kelahiran yg di sampaikan oleh abg fariz:

"3 pagi kak long mula rasa2 sakit, pkl 5 decide hantar ke hospital, 6 pagi tiba di hospital putrajaya, tghari syazrin sampai hospital, kak long deliver pukul 1.20 tghari, parents kak long kebetulan ada kat kl minggu ni....

pkl 5.45 ptg abg fariz dan ezham sampai hospital putrajaya - bilik 3&4, wad 2B, tingkat 2 - (sambil terkesima melihat comelnyaaaa my princess), tak lama lepas tu pak long dan mak long dari bangi pulak sampai, lepak2 kat wad..dkt pukul 7, pak itam, nazirah pun tiba bersama pak ngah dan mak ngah yang bertolak dari jerantut pukul 3 petang bagi menyambut kelahiran cucu pertama mereka..."

Ahlan wasahlan diucapkan kepada keluarga baru kita. doakan kesejahteraan keluarga kita selamanya..Ameen.



Tgh tido nyenyak..



Kasih bapa..tunggu kak long n baby dari pagi, x mandi satu hari tuuuu...:P



Bila la nak bukak mate ni...


P/S - tunggu turn sape la plak pasni..:D

Categories:

1 Response for the "Blog baru, Baby baru, Ahli baru, Tanggungjawab baru."

  1. Ni Zulhizman Norsaid ke?

Post a Comment