Hj Zakaria Clan

Blog Rasmi Badan Kebajikan Keluarga Hj. Zakaria

  • Terima kasih kerana melawat blog rasmi Badan Kebajikan Keluarga Hj. Zakaria. Segala informasi dan maklumat2 semasa berkenaan Badan ini akan dimuatkan di dalam blog ini. Semoga dengan penghasilan blog ini akan sedikit sebanyak membantu dalam mengeratkan lagi ikatan kekeluargaan diantara ahli2.

Tanjung Besar Weight Management!!!!

Posted by Orang E On 2:31 AM 0 comments


Sempena dengan balik raya cina pada awal bulan 2 yg lepas2. badan telah mengadakan pertandingan mereka logo badan. sbyk 16 penyertaan telah di terima. logo yg telah memenangi pertandingan tersebut boleh la di lihat di post yg sebelumnya dan di group badan kebajikan keluarga haji zakaria di fesbuk.

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1829401130131&id=1093410424&ref=notif&notif_t=feed_comment#!/home.php?sk=group_123118787752000&ap=1
jika anda suka apa yg anda lihat.sila tekan like.hehe :D

pada hari tersebut juga, telah diwujudkan satu pertandingan baru yg julung2 kali diadakan didalam badan kita. dengan niat tulus ikhlas utk mewujudkan ahli badan yg senantiasa menjaga penampilan diri dan kesihatan diri badan kebajikan haji zakaria dengan bangganya mengishtiharkan bermulanya satu pertandingan baru!!!!!

The BKKHZ biggest loser!!!!

petandingan boleh di sertai oleh semua ahli yg berminat.utk menyertai amat mudah, hantarkan berat badan anda yg terkini kepada abg fariz. Pemenang akan dipilih dengan mengambil kira peratusan penurunan berat badan yg terbanyak!!!ingat, peratusan berat badan.bukan berapa kg anda turun. contoh pengiraan:

berat badan asal: 50kg
berat badan selepas penurunan: 40kg
jumlah penurunan berat badan: berat badan asal - berat badan selepas penurunan
50kg - 40 kg = 10 kg


peratusan penurunan berat bdn: (jumlah penurunan berat badan/berat badan asal) x 100
(10/50)x 100 = 20%


*jadi peratusan penurunan adalah 20%..tahniah!!!!!ada paham anak2 sekalian.

berat badan terakhir peserta pertandingn akan diambil pada hari raya aidilfitri pada tahun ini. oleh itu, semua ahli mempunyai masa yg sama selama 6 bulan bagi memastikan anda mampu membawa pulang hadiah yg lumayan dari BKKHZ. Hadiah di bahagikan kepada 2 kategori, lelaki n wanita. Siapakah yg akan menjuarai dan memegang title selaku THE BKKHZ biggest loser. Jom sama2 menyertai pertandingan ini dan kelihatan menarik ala2 model luis vuitton n prada di karpet merah di hari lebaran nanti.

"Renung2kan dan Selamat beramal"

Categories:

0 Response for the "Tanjung Besar Weight Management!!!!"

Post a Comment